Monday, May 2, 2011

Penggunting Rambut n Customernye yg Kacak

Assalamualaikum semua..

gua pening kepale lah tgh buat cupcake nihh.. Jemput bace n hayati dehh.. :)




















komik ni mmg sgt bagos ntok di share.. n ni bukan aku yg buat.... click here for the original link.. bye.

3 comments:

Arif Aiman said...

kartun strips yg best! =)

OreO HitaM said...

good sharing

Ayie said...

Satu kisah lucu:

Sorg guru tadika, tak percaya pada tuhan.. Dia cuba untuk brainwash otak kanak kanak ditadika tuh.. Berikut adalah conversation antara budak budak tadika dan guru tersebut..

Guru: Murid murid, ini apa??

Murid: Pensil (ramai-ramai)

Guru: Kamu nampak tak pensil nih??

Murid: Nampak..

(lalu guru tuh masukkan pensil tu kedalam kocek.. lalu ditanya lagi)

Guru: Murid, ada lagi tak pensil tu?

Murid: tak ada cikgu..

Guru: Kenapa kamu cakap takda..??

Murid: Sebab kami tak nampak pensil tuh..

Guru: Bagus.. Kalau kamu tak nampak, maka ianya tak ada..Sekarang cikgu nak tanya.. Tuhan tu ada tak..??

Murid: Tak ada..

Guru: Kenapa..??

Murid: sebab kami tak nampak..

Guru: Bagus.. Kamu pandai..

(dalam hati dia, gembira la dapat brainwash murid tuh)

Tiba tiba, sorang murid bijak angkat tangan.. Dia meminta peluang memberikan contoh pulak.. Lalu guru tu pun benarkan.. Berikut adalah conversation mereka..

Murid bijak: Kawan kawan.. Manusia ada otak tak..??

Murid: ada..

Murid bijak:Cuba tengok cikgu.. dia ada otak tak..??

murid: takde..

Murid bijak: kenapa..??

Murid: sebab kami tak nampak..

Murid bijak: Jadi cikgu takde otak la kan..??

Murid: Betul... Cikgu takde otak sebab kami tak nampak otak cikgu..

Mode: gelak gelak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...