Tuesday, May 17, 2011

Pakcik dan Anaknya yg Bendol Makan2 :)

Assalamualaikum...

blurrpp.. alhamdulillah kenyang gak perot ni akhinye stlh menghabiskan bbrpe ketol ayam kmpg tgh hari xdi.. waktu makan, waktu kecik2 dulu, mesti mak bpk selalu ajar jgn bercakap kan.. tp, ade la satu kisah ni dimana menunjukkan kdg2, xleh gak senyap je waktu makan, nanti bahane diri.. hahaha :) layan eh..
  
ade la 1 happy family ni, 3 org iaitu bapak, mak n sorang anak bernama mamat.. dorang tgh makan tengahari same2.. so, seperti yg ak cakapkan xdi, semua mereka2 ni syp je time makan.. tiba2, si mamat ni bersuara lak..

mamat : "pak, dalam ..."
bapak : "hoi mat, diam la! waktu makan mane leh bercakap!"

so, si mamat ni pon syp je la sampai la habes makan.. setelah selesai makan..
.
bapak: "ha mat, waktu makan tadi apa yg kau nk cakap?"
mamat : "pak, kt dlm daun salad yang ayah makan tadi sbnrnye ade ulat beluncas la.. besau punye!"
bapak: !@#$%

p/s: header bru lawo x? bigboss buatkan, haha :p

8 comments:

Arif Aiman said...

pdn muka bapak tuh! haha!

nak cakap buleyh.. tp, jgn tak kna gaya je kan :)

ASaDa RyutaRo said...

hahaha.. dah selamat dimakan ulat tu.

zacky ~786~ said...

da sudah ... hahahahaa

Rozuan Ismail said...

haha.kesian bapak dia.huhu

esanudyn@the kunyit said...

lawa giler peep... buatkan ntok aku satu!

peep said...

mat paez yg buat nihh.. haha :)

EZAD AMIR said...

keh3..menarik bro~tbaek lah

Izyan Masri said...

HAHA.MESTI LAGI SEDAP MAKANAN BAPAK TU SEBAB ADA LAUK TAMBAHAN XD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...