Thursday, May 5, 2011

Orang yg Paling Bijak dlm Dunia haha :p

Assalamualaikum..
grrrr... Pagi2 da kene bgn jogging.. Maklomla dah 2 bulan aku tersadai dlm bilik. Skang cuti tinggal sebulan lagi, kalo x jogging masok u nanti kompem org x kenal.. Ala, xpe a kot, kalo nk diikutkan ststistik, lebih 70% penduduk ade masalah obesiti ok?? Haha, skali skale buncit ape slh nye... Bijak x otak gua?? grrr... Xpo ah, pagi ni aku nk kongsikan 1 crite lol baek punyeee..

Cerite ni tajoknye org plg bijok dlm dunia... haha :p

lawyer tu tgk mesti menangis hahaha :p


Dlm 1 flight ni ade 5 org sumenye termasok seorang pilot.. Umm, meka ni dlm perjalanan nk ke pakistan a kot, nk ikut robongan menanam mayat palsu osama dlm laut.. Suddenly, flight dorang tu dilande ribut taufan yg agak kuat yg mane bolejh menyebabkan kepekakan telinga.. Dan kpl terbang tu terpakse buat pendaratn kecemasan kalo nk selamat, grrrr... Tp si pilot ni tlh menggelabah lebih, die ni dgn selambenye ambek parachut kecemasan melompat keluar ikot cermin dpn kpl terbang.. Ape lagi,, gelabah la 4 org yg tinggal tuh.. Meka ni terdiri drpd sorang doktor, ustat tua, sorang pelajar uia bername peep n sorang lagi lawyer yg x hensem...
nk dijadikan crite, parachut yg tinggal hanye ade 3 je.. So, dgn lajunye si doktor ni bahang 1 n ckp

" keje aku menyelamatkan nyawe org, so ni kire karma la... Aku mmg patot slamat kali ni, grrrr..."

So berlepas la si doktor ni... Pastu si lawyer lak dgn banggenye berkata

"haha, aku ni org plg bijak dlm dunia kalo korang nk tau.. Aku la satu satunye lulusan oxford bla bla bla...."

Zass, si lawyer ni pon berlepas la.. Haha, yg tinggal skang sorang ustaz tua ngan peep je.. So, ustaz ni pon memulakan conversation ngan peep..

Ustaz: wahai anak mude yg kacak, kome je la amek parachut yg tinggal tuhh.. Pakcik da tua, kamu tu mude lagi, byk lagi yg kamu kene tempuhi lps ni...
peep: ala pakcik, ilek sudeh... Lawyer yg bijak xdi sebenarnye teramek bacpack saye utk terjun.. Hahahahaha
Ustaz: grrrr... Kamu mmg bijak anak mude... grrrr.. Bestnye boleh hidop lagi, haha :)

4 comments:

Arif Aiman said...

haha! wat derrr...

MISS QASEH SAIFUDIN said...

haha..=P

zaidah said...

semua perasan diorang tu paling bijak...hahha

ini aku? said...

haaaa kan? bijak giler.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...