Thursday, May 12, 2011

Pak Potat Bagi Wasiat pd Anaknye haha :)

Assalamualaikum...

ni la die mamat usop namenye.. haha :)

pepagi ni elok gak kalo kite melawok cket kan.. biar ceria skek.. haha. ok cite ni mengenai pakcik potat yg suke menganjing terhadap anaknye yg x hensem bername mamat.. Satu hari ni pak potat tak brape nk sihat kerana demam sikit.. so, die pon  panggil la si mamat ni duduk tepi katilnya.

pak potat: Duduk sini jap mat.. bapak nak bagi wasiat nih!

mamat: Waaaaahaha….! apa ni pak? main wasiat-wasiat ni ? Baru demam sikit jer tu..

pak potat: Takpelah, just saje nk bagi wasiat.grrrr.. nape? xleh ke?

mamat: Ok2.. Apa wasiatnya pak..?

pak potat: Tanah kat belah kanan n kiri rumah kita tu, ko jangan jual…..tanah yang dibelakang tu pon ko jangan sesekali cuba nak jual. aku lempang ko karang..”

mamat: Kenapa lak pak? aduihh..*saspen*

pak potat: dah tu kan tanah orang lain, bukan tanah kita,  mane boleh jual.. haha, bapak sbnrnye bosan a dok lame2 atas katil ni..  :)


enjoy ^o^

4 comments:

LoLLa AdeLLa said...

Lawak pepagi hari . HAHA

linda a.k.a ibusumaiyah said...

sian mamat..tak de tanah dah dia nak jual...(baru lepas ketawa)

_aLiaHwaFa_ said...

potat jugak nama diberi. haha

Rozuan Ismail said...

entah2 tanah yg dia duduk tu pon bukan tanah dia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...