Saturday, April 23, 2011

Kekejaman Askar Israel


Assalamualaikum
kisah ni bukan kisah benar tp mungkin juge benar.. yg penting kite sume tahu kekejaman tentera israel ni.. pade suatu hari, seorang reporter hensem(bukan pak jem), telah pi ke palestin ntok menemubual askar2 israel, rakyat2 palestin n sesiape je lah..

reporter: izinkan saya utk menemubual encik ?
israel: ye! cepat skit dol! jgn buang masa aku!..
reporter: apakah peristiwa yg encik x blh lupakan?
israel: semestinya aktiviti membunuh n menyeksa org2 x bersalah..hehehe
reporter: kalau encik terjumpe seorg knk2 yg kehausan, pada msa tu gak bekalan air encik ckp utk brperang.. encik nk x bagi air kt budak tuh???
israel: ko ni majnun ke?? haha,buat pe aku bg budak tu air!!..bknye aku knl budak tu, g mati r!!
reporter: ehem.ok2. kalau encik trjumpa seorg wanita yg cantik warga arab, apa encik akan buat?
israel: ape lg. aku jumpe je trus aku rogol sama dia!..pastu bru aku bnh nye..wakakaka
reporter: menurut media tempatan n antara benua, askar israel ni dikatekan kejam.. betul ker askar israel kejam?
israel: (mengangkat senapangnya lalu menembak kepalo si reporter)..OF COURSE LA MAT!hahaha
reporter:X_X

tarbiah memerlukan sense of humor.. kalo kite dok bace je artikel2, ianya agak membosankan, tp x semestinye kite perlu tros buang jaoh2 kan.. cukuplah entry ni pon nk tunjukkan kekejaman israel tuh.. aku dpt idea slps tgk video ni sbnrnye.. layan la..


korang nampak x ape kaitannye dgn video nihh?? ce teke ce teke, aku just nak tau kalo ko dpt mesej yg aku cube sampaikan..haha :)

6 comments:

Rafi Nilhan said...

orang yahudi memang kejam dan lahanat.. kalau hitler tak kalah dulu memang tak jumpa yahudi gi dah skang nih

fasha said...

LOL ! :D

peep said...

@rafi yahudi kn akan kekal hingga nk kiamat nanti.. heheh, ALLAH akn bls gak nanti..

alif ibnu daud said...

ermmmmmmmmmm

Lawi Emas Ayam Serama Farm (LEASF) said...

ade pengajarannye tuhh..hehe

ciput_kechik said...

betol3x..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...