Friday, August 5, 2011

Bahane Durian...:)

Assalamualaikum...
puasa dah lima hari dah, akhirnya hari ni ada jugak mase ntok aku bercerite..kih3x.. watak2 dlm crite (kisah setengah benar) ni ialah peep, wan n topek.. :)


setibanya kami kt gerai2 durian tuh.....



baca dri bawah ke atas




kesimpulan yg kami dapat...

- brape byk sgt ntah yg dpt makan durian dgn harge 9inggit even kt sume banner kedai tu tulis 9 inggit je, tp bile da msok sume kedai dah habeh 9 inggit.. yg ade 15..dermm
- mmg rugi la bayar 15 inggit ntok buffet, kalo 9inggit tu pon mungkin rugi jugak.. hik3..
- toke gerai tu mmg pandai la taktik die, awal2 sebok dok bagi durian yg bau fuuu.. terbaik.. bau ni sbnrnye dtg dlm bentuk gas, n gas ni lah yg menyebabkan kite cepat muak...
- so lepas ni kalo nk makan durian buffet, better inx durian yg kurang bau.. :)
- bau blahak n kentut lps makan durian mmg menyeronookkan. :P

SELAMAT BERPUASA... :)

11 comments:

ezzaty harith said...

durian buffet?? cne tue??

aiEz said...

tmpt ni yg msuk tb3 mjlh 3 tu ye?xksah sal durian sbb kt umh mmg ad kebun..hee..;)

Izzul Amir said...

hahaha this is nice ^^

Amy Syaquena said...

salam kenal dan selamat berbuka puasa, amy singgah sini dan follow , jemput ke belog amy.ada contest sedang berlangsung ,menangi fridge magnet , hamper dan cederahati dari Sinar Raudah..

tieyka said...

nice pic..

peep said...

@ezzaty durian buffet tu kire bayar skali boleh makan byk mane pon yg terlarat la... :) tp ade durian je lah.
@aiez n tieka- huduh kott gambo tuh.. haha :P

tieykah said...

durian sangat besh ish

el-janna said...

nge doyannnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Nurna Azrin said...

cantik lukisan ko

D'Mazz said...

suker tgk kartun tu...:)

HAFIZAL said...

WAH SEDAPT TUH...LAIN KALI AJAK LAH JOIN SEKALI...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...