Sunday, August 28, 2011

Omak Tolan ko Kang :P

Assalamualaikum...

Aku skrg ni berada di terengganu nk nyambut hari raya dgn family2 yg berade di sini blake nihh.. tenet pon xde kt sini, so tpakse pakai phone ntok menulis nihh.. hik2.. ade sorang makcik nih kan die mengandung, ank ke 2.. so, aku pon teringat la kisah seorang anak n mak di sebuah kmpg dalam negare isketambola.. Si anak ni bertnaye kpd mak die,




Anak: mak2, tu dlm perot mk tu besau tu napa?
mak: omak ngandungkan adek ngko le nih aihh
Anak: ohhh mak bonci kt adek ka??
Mak: apa hang merepek ni bakpanya mk bonci kt dia??
Anak: da kenape mak tolan adek nya tu aihh?
Mak: ishh ko ni kang kalo aku telan ko jgn nk tanye bape le.. Ei sabou jo lah..

4 comments:

visitme@FaTiN cOrNeR said...

lah..sempat lg terbayang cerita lawak..hehe..

selamat hari raya aidilfitri..

aQi53 said...

Haha..

nuruashia ♥ said...

hahahahah...mak ngn anak yg sengal hahahaha :P epy hary raye ye?

peep said...

@semua slamat hari raya jugak.. Hiiii...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...