Sunday, June 5, 2011

Kisah Penjaja Jalanan Berakhir :))

Assalamualaikum..

harini aku bakal balik ke cfs ntok sem ke-3; yg terakhir kot insyaALLAH kt cfs nih... so, dgn itu tamatla secare rasminye penjajaan jalanan yg tlh berlangsong selama lebih sebulan kott di dpn skk(sklh kluster kecemerlangan*poyo seyh=='*) jln 3.. dlm sebulan due nihh, nila antara gmbr2 yg dpt ditangkap.. tp, kualiti kurang memberangsangkan la, tp jgn salahkan aku.. salahkan apple yg kedeng, ipod punye cam standard VGA je.. haktuihh..

ini kuli aku due org...matblack n fatah
matblack yg comel.. hahaha :P berminat ke?

pembeli yg x berape nk setia..

ngade je nk berposing.. haha :P

ini pembeli yg agak setia.. azam namenye kalo dak silap

inila die adek comel..grrr
segan a adek ni begambo..

comel x?? haha :))

ni name die dalina.. mcm yoona la kalo tgk kt rl.. haha :)


minah ni reg. customer.. namenye safieyah :)
gambo smart yg berjaye ditangkap oleh mat black.. tee hee

pasangan ni boleh membangkitkan isu... eh x, mereka sbnrnye sepupu

3 sekawan ni mmg korang fikir a sendiri camne,
hehe xley pakai.. naseb bek beli coklat aku, haha :)
byk lagi sbnrnye adek2 yg comel nihhh.. x tau la nape eh, semakin lame, smkn comel2 adek kite nihh.. tp x sempat la nk diupload gambo mereka2 tuhh..nak bace kisah aku dihalau sebagai penjaja jalanan, klik sini k.. nk p kemas brg dulu, bye..


p/s: kalo ade sesiape yg x puas hati gambor2 ni diupload, bgtau la ye.. nanti aku buang tros.. ala gambo ni sbgai kenangan je kott, bukan nk buat tilik naseb.. aishh cinca

10 comments:

Yusri said...

seryes sedih dowhhh =(

アヌム ちゃん said...

comelnya budak pomp yg duduk tu..heee

peep said...

comel cam akak la.. haha :P

Hans said...

hahaha
aku gelak2 baca entry nih disebabkan caption pelanggan setia dengan tak berapa nak setia tu
hahahha

Cara - Cara Menjemput Rakan - Rakan Menghadiri Majlis Perkahwinan Anda

peep said...

haha x lwk pon.. :|

kiwi said...

Ahaha.. memang comel2 budak sekarang :))

khidirothman said...

APsal ak kuli ko plak..tpi slamat ak comel..haha..sdey x ley jmpe safieyah lgi..pas ni mesti die rindu ak..haha

kasturi said...

ko nie sjk bla jd peramah ngan bdk2 nie?? haha..nk jd bapak??

peep said...

mesti a nak.. haha :P nanti anak2 aku mesti comel2 cam dak2 ni...

CikBulat said...

hamboi ! nak bgaya jugak adik2 kecik nie. comel ~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...