Thursday, March 3, 2011

Aku Dapat Surat Cinte, haha!!!! :p

بسم الله الرحمن الرحيم

ini teka teki yg aku baru dgr di IKIMfm pagi xdi.. ayam ape yg bertelor kat atas pokok kat dalam hutan?? hah, kalo power cer jawab..
ok2, aku skang ni sdg sebok bekerja kesana kemari sbnrnye... siape kate senang nk cari duit cuti2 nihh.. pagi2 bangun buat aer, tgh hari pegi sampai ke kajang bukak kedai, malam lak buat cupcake..:((
haha, tp2, harini, setelah 4 hari bekerja sebagai seorang usahawan, aku dah dpt 'SURAT CINTA' la.. x sangke ye, mmg x sangke... cume, aku blom bersedie lagi nk bercintan cintun nihh..hahaha, nk tgk x surat tu??? mesti annoying gile en aku.. camni a korang, aku baru nk berjinak cket korang da menyampah.. da la, tgk je la surat cinte nihh..hehe
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=




umm, camne?? besh x kalo dpt surat chenta camni..hahaha, xpo la.. nk uat camne kan.. dok asyek laya cite korea je, last2 dpt sebijik..hehe, yg x puas hatinye, sampai hati aku dicop 'penjaje'. segan sihhh..... anyway, pengalaman la yg mengajar erti kehidupan..
'Its cool isn't it?'



p/s: aku baru pasan tarikh surat tuh 6 jan 2011..xlley pakai tol, men print je dorang nihh..haha

3 comments:

peep said...

sori la gambo x brape clear la, tp korang paham kan ape isinye tuhh..haha

Anonymous said...

haha...dilema seorang usahawan...
jgn berputus asa

~bdk uia~

peep said...

haha, bukan berputus ase tp rase bersalah lak menyusahkan drebar2 bas ngan toke kantin... umm, berhenti a jadi penjaja but troskan jual cupcake..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...