Friday, June 3, 2011

Hari Jumaat xleh Menipu ehh.. haha :)

Assalamualaikum...


situasi di hari2..hehe :)

situasi di hari jumaat :)

aku teringat la zaman sklh rendah dulu2, kalau hari jumaat je, mesti kwn2 kite selalu ckp.. 

"ha, harini jumaat, x baik menipu!!"

so hari lain boleh ke kami menipu? :))

ustaz rambo: x boleh la mat.. phrase "hari jumaat xleh menipu" tu sbnrnye agenda iluminati je tuhh.. :P

pengajarannya, udah2 la menipu.. bercakap benarlah even pahit ntok ditelan..


11 comments:

Hans said...

hahahahaha
nasib aku xpernah dengar lagi pasal ni masa dlu2
ekekekke

mushroom said...

SKG NIH PUN ANAK BUAH AKU PUN SUKA CAKAP JGN MENIPU TIME HARI JUMAAT.. SAPE AJO NTAH

Mohamadazhan hjDesa said...

menipu budak2 selalu kantoi.hehe


Kisah Sayyidatina Aisyah R.A | Aisyah Pernah Difitnah Oleh Kaum Munafik

Si Penconteng said...

ceh, hari jumaat je xleh nipu...
sengal betul....tbe2 je hari jumaat jadi budak baek eh... :P

Rozuan Ismail said...

mazhab mana lah citer kan.mana boleh2.tiap2 hari x leh menipu.bukan jumaat je.

peep said...

@penconteng aku budak baik hari2..hehe
@rozuan mazhab ape kejadahnye! agenda iluminati tuhhh haha :P

Solihin Zubir said...

haha.. sama la jugak msa bulan puasa.. x baik tipu bln puasa.. so, bulan lain bleh menipu la? hehe..

SoutulMujahid said...

itu sekular namanya. huhu~

アヌム ちゃん said...

hari apa2 pun tak baik menipu..huhu

アヌム ちゃん said...

hari apa2 pun tak baik menipu..huhu

kiwi said...

aik, tak pernah dengar pun hari jumaat tak boleh menipu. Kalau menipu kena kerat lidah tu ada la

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...