Saturday, February 12, 2011

Peluang Yg Dilepaskan Tanpa Sengaja..hehe



Assalamualaikum all!!
harini, aku telah terlepas suatu peluang yg amat2 aku nantikan... maukah anda tau apa peluang itu?apa apaan aja si..haha, seriously(^^)! i was supposed to attend a very interesting program, called 'Falling in LOVE'.. wah2, sejak bile aku pandai bab2 lapliplap ni..haha, xpe2, sbnrnye mmg aku teringin dsgt nk p, nk tau kenape? its becoz act. i'm totally fall in love with the..


FOOD!!!!!!
what the heaven!!! saving kott duet aku!!! dgr cite dorang dpt makan nasi ayam.. wah, manyak sedap oooo..rugi aku..haha, xpe2, kalo ade lagi event camni aku xan miss..hahaha~

2 comments:

Anonymous said...

bengong la...keja nk makan ja...hahahah

Fahmi Jaafar said...

Bia la...bukan nye b'dose ponn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...