Sunday, February 27, 2011

Keje2...

Assalamualaikum...
humm, aku skang tgh sebok gile nihh... hehe, maklomlah, org yg berkerjaya ni, mmg x senang duduk.. nk lyn muvee korea pon x sempat, apetah lagi nk men2 nulis nihh.. tp xpe la, asalkan boleh gak dpt sdkt pendapatan ntok menyare keluarge..haha :)..
sbnrnye skang ni pon aku sdg memikirkan nk buat bisnes pe... mungkin jual air atau cupcake, tp memandangkan bisnes kali ni aku akan berkolaberasi(ceh3) ngn makcik ku yg market.. Mok Suyah namenye.. beliau ni mmg pakar buat kek2 n kuih.. so aku rase kali ni aku hanye akan jual aer saje..hehe, sng keje lagipon, nk bandeng ngan buat kek dulu, sampai kul 2-3 pagi baru nk siap.. kalo buat aer.. sejam pon da terlebih cukop kott..hehe.
so, aku nk p layan korea lu jap..bye! jap2, lyn MV ni.. market la...

4 comments:

Anonymous said...

keje pe peep?? jual air??

peep said...

umm.. a'ah.. nape nk join ke??

Anonymous said...

klu lu bleh bg gua rm1000 sebulan..gua on ja :p

peep said...

seribu sebulan susah la... sehari 1000 la sng cket kire..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...