Sunday, December 11, 2011

Trolling Time; Aku Pergi ke Kedai :P

Assalamualaikum...

dah lame gilo x mengetroll dlm blog. dulu lyn fuuubook, tp skg ade pulak webpage yg siap boleh buat komik meme on9... kih3x.. 
so ade x situasi kt bawah ni yg pernah terjadi kt korang semasa korang bershopping? aku bakal bukak kedai 18 hb ni, so sape2 duk area bandar baru bangi boleh la datang troll kedai aku kt warta tuh :)

Situasi 1

sedang aku menunggu bapak aku keluarkan duit kt atm, aku pon dok tercongok kt dpn kedai kerepek.. pulak, tuan kedai kerepek tuh ntah pi ke mne ntah, ditinggalnye kedai tu xde penjage... tup tap tup tap, datang pulak sorang pakcik n anaknye ni....


disangkenye aku penjage kedai... yes, aku tau muke aku mmg slek muke2 peniage :P

Situasi 2

pergi kekedai nak beli barang la, nk buat ape lagi.. sedang seronok memilih tu ini, datang pulak anonymous ni haih... 


yup, tujuan pakcik tu mmg saje nk bergurau, tp x feel la.. kacau a lu, :P

Situasi 3

ni paling best, kalo diikutkan hati, aku nk angkat kaki time tu jugak... ko nk meniage buat care nk niage.. kalo x.. aishhh..



kalo dah terkene macam ni, lagi best kite tanye je itu ini itu ini, then pas tu blah buat muke x bersalah.. kire balas troll pon best jgak la kan.. kih3x...

Situasi 4

customer is always right. lantak lah die nk camne pon, kalo die nk bagi duit kt ko, ko kene la bagi layanan yg terbaik... satu hari tu, di kedai makan.....


ni biase nye terjadi at restoran mamak.. bajet nk hapal, punye a maleh nk ulis, kang nanti silap order nk kene bantai pon best jugak nihh... tulis la ape org order, ingat otak tu ade supercomputer ke nk simpn data.. kui3x..


best jugak mentroll ni... nk layan kdrama lu, nnti nk troll drama pon best jugak ni.. kui3x...
btw, pi la jenguk luar tuh... gerhane bulan x habih lagi tuh.. bukan selalu dapat tgk, cume sbb skg dah akhir zaman, n salah 1 tande akhir zaman ialah banyak terjadinya gerhana, so mungkin akan lebih frequent a gerane ni akan terjadi.. lawo :)

p/s: baju troll for sale, jom usha :P

9 comments:

Siti Sabariah Hashim said...

haha, guna meme gak haha

AFDHAL FIKRI said...

BBBHAHAHAAH....AKU SELALU KENE YANG NO SATU TU....TAPI AKU UP SKET LA..KAT PASARAYA...TAK MEN LA GERAI2 NI......KUI3!!!!....

Aesya Zealous said...

yg no 1 tu, aku yg dok kenekan org..kahkahakahah

Unknown said...

semua penah rase

kejam nye

Niel said...

haha,
kelaka lorr~

Neo_matrixzz said...

kehkehkeh...

Fahmi Jaafar said...

@siti eh mesti :P
@afhdal eh aku pon.. :P
@aesya ngko mmg kejam.. :D
@iffah x kejam pon.. best kot :P

sabree hussin said...

yang pernah kena, bila pergi satu tempat tu.. tiba2 baju kaler lebih kurang sama.. terus customer lain ingat kita pun staff dekat kdai tu jugak.. apa la orang ni.. bukan nak tengok2.. main langgar je

Flower Detox Tea said...

paling bendi gi kedai yang penjual muka masam macam cuka.mmg x nak gi dah kdai x mesra alam pasni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...