Friday, December 16, 2011

Nama Melayu dlm Lagu KPOP :P

Assalamualaikum...



Alhamdulillah dpt jugak 1st choice ntok degree yg bakal aku ambik mulai tahun dpn nih.. communication engineering, course yg plg xde subjek kegemaran(?) aku, chemistry.. :) 4 tahun lagi dgn iium, ps tu target aku masuk ke dlm mne2 syarikat telekomunikasi la kan, kalo x pon, masok kedai je bukak bisnes best jugak..

malam smlm, sedang asyik aku layan vidoe2 dlm utube, ternmpk pulk video lagu baru kpop ni, so tr ler nk layan skali.. skali lps lyn, dengar mcm penyanyi ni dok panggil2 aku honey.. puihhh terkejut la aku nyo..kih3x... x caye, cer dengar...
especially part 1:06 ngan 2:49


lyrics at 1:06 ngan 2:49

Fahmi Honey
[Nana] Baby I love you need you
Fahmi Honey
[Lizzy] Nan jongmal noppuniya
Fahmi Honey
[Raina] Negewa Baby come tonight

x sangke ade artis kpop panggil aku honey.. kih3x... :P

6 comments:

Siti Sabariah Hashim said...

feymessnye dia....... tahniah la sebab sebab dia sebut nama ye...

peep said...

kih3x.. tahniah? err..

NorHalizah said...

bole tahan~

aleen aiden said...

slamat menjalani life d kampus! :)

little sunshine said...

my fahmi hunny...
eh slh la...
my funny hunny...
comey je mv die...
hehehe

Anonymous said...

apa ke bodohnya melayu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...