Friday, December 2, 2011

Kenapa Aku Menangis? =(

Assalamualaikum




















sedih sangat ke cite korea tuh? ombak rindu pon sedih sgt ke? aku bace kt mne tah xdi, smpai abeh tisu2 yg omak ko beli ko buat pakai kesat air mate tuh.. x best la nangis sbb tgk cite mcm tuh, nak tau tak sebab yg best ntok nanges? ko mai cni aku nk tumbuk ko, lepastu aku nk tumbuk ngko lagi.. x lawak? terima kasih.. :P

p/s: nanges kerana bertaubat lagi best.. x sia2 air mate tuh. ingat x kisah orang yg dilepaskan dari neraka kerana titisan air mate?

12 comments:

Cik Lia Lomi said...

hahaha, bab tak lulus tu, Lia tak pernah menangis. dan bab tengok korea tu pun sama tapi bab baca novel. melelehhh..

peep said...

silap2.. dah betolkan sbb sbnr sedih..kih3x.. :P

Rozuan Ismail said...

erk.angkat tangan separuh boleh x.haha

Aiman Isa said...

erk... errrr...errr...errr...

tak nak angkat boleh.. ?

Azzah said...

ermm,putus cinta je kot nangis skit..skit je pon.:)

UniMeOw said...

hehe menangis itu 1 kperluan bg sy!! >_<

peep said...

@rozuan lyn korea gak ke haha
@aiman xnk sudah :P
@azzah wahhh :P
@uni silekan menangis skrg :)

Bluewendy said...

uhh!! nangis coz tgk cite korea?? hihihi..same lah kite.. =)

little sunshine said...

erm nk angkat tgn bleh x?? kdg2 bkn sbb tgk citer je, bc novel pun bleh menangis gk, feeling tlebih plak...huhuhu...jom lyn lagu br T-Ara, Cry Cry...

Nurul Iman Rosman said...

hahaha!

ingat kan sebab ape tadi.
tengok citer korea rupe nye.

Khuzrin Kamarudin said...

Hahahaaaa.. hamek kau sebijik!

Abu Huzaifah said...

cehh tgk citer korea... adehhh... cite tamil pun sedih gak :'(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...