Tuesday, July 12, 2011

Video Khas ntok Kome2 Sume

Assalamualaikum...
aku harap sblm korang nk condemn ape2 pon tolonglah tgk video ni dulu.. ni pon hanya picisan je drpd byk lagi yg berlaku sabtu lepas, korang nilai lah sendiri... kt mana hak rakyat ntok bersuara lagi..


jahat sgt ke rakyat yg pergi bersih tu ehh??

7 comments:

ain revival said...

aku suka bersihkan rumah jep/:)

hanafijaafar said...

boleh buat nangis ni... sob sob sob

Isteri Encek Bard said...

no komen psl isu bersih nie

nuyui a.k.a miss NUSHA said...

berani buat berani tanggungkan =)

Anonymous said...

jgn asyik pk ape kerajaan dh buat kat korang...pk ape bakti korang kat kerajaan...penat kerajaan sekolah kan korang. satu je ahh..
jgn sebab seorang korang nk runtuh kan kerajaan yang penat pemimpin kita yang dulu bina.

peep said...

kerajaan sekolahkan kite bukan pakai duit mak bapak kite ke? hehe :) pendapatn kerajaan bukan ke dr tax? siape yg byr tax tuh kalo bukan rakyat n syarikat2 di sini? kite yg bagi duit kt kerajaan so, kerajaan la yg kene hormat dgn amanah yg kite bagi. so, jgn dok pertahankan sgt pemimpin yg zalim.. kite bersih ni nk minx 8 perkara, n none of them nk jatohkan kerajaan.. so why the gov should be afraid? aishh.. pikir gune otak..

esanudyn@the kunyit said...

tgk a kekejaman polis ney.. polis anjing umno..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...