Friday, March 11, 2011

KAYA!!! hahaha


sape nk duit angkat tangan!!!
sape nk harte angkat tangan!!
HAHAHAHA!
seperti biase, aku rase aku da boleh jadi pakar kewangan la plak.. arini aku k crite mcm mne kisah seorang lelaki ni menjadi kaye.. mane tau korang sume berpeluang jadi cam die gak.. anyway, enjoy!



Di suatu tmpt yg terpencil...tinggallah seorang lelaki berumor 60 an...dia sngt miskin teramat miskin... satu hari, nk dijadikan cerite, pakcik ni p jalan2 kt hutan blakang umah die... jeng3, die telah terjumpe ngan botol coca-cola yg terpacak di atas sebuah batu yg besarr... die pon terangan-angan la cam jumpe aladin punye teko tuhh.. so, die pon gosok2 botol coca-cola tuh.. skali, pushhh, xde pape kluar..hahha, spoil la, again2, pushhhh.. keluar la jin mata buta..
Org Tua: Errr....ko ni sapa?
jin : Aku ni jin mata buta yg ada kuasa ajaib yg dihantar oleh peep untuk tolong kau...
Org Tua: owh jdi ko nak tolong aku ler ni
jin: YE...pakcik leh minta satu je hajat...
Org Tue: OK Aku nak jdi KAYA
jin: Ala senang jek....betol2 pacik nak jadi kaya??
Org Tue: btol la setannnnn...
jin: OK
PUSSSSSSSSSS magic nya pacik tu jdi KAYA!!!!yeay!!!
TAMAT..

5 comments:

kasturi said...

x bleh blah btul la post nie...hahaha

peep said...

ape yg xleh bla nye... tutup browser bla la..

kasturi said...

sombong ek..hahaha

insan92 said...

hahaha...cam hampeh tol peep

peep said...

heh alep.. pe yg hampeh nye syg..best ape jd kaye..:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...