Friday, January 28, 2011

Sape kenal aku punye blog??? hahaha

Assalamualaikum.

aku nk bagi byk banget tips macam mane nk mempopularkan blog.:)) nk x ade follower yg bertimbun mcm aku??? mesti nk kan..hahahaha.. xpe2, sdkit2 lame2 jadi bukit.. bukan ape, tgk owner la sape, otai bangi.. mane ade org berani nk join or follow..cuak nyerrr... okla, tips2 yang aku bakal bagi ni hanye tips2 yang x bergune je ok.. so please dont take it serious..

1. kutuk2 kerajaan.contohnye, si aduka taruna yg dok kutuk sultan johor tuh..haha, tiap2 hari polis, inspektor misai, even rakyat marhaen masok blog dia..ade yg follow n ade yg x follow.. tp kekurangan die ko kene naek turun mahkamah la..hehehe..

2. follow sume blog yg wujud kat dunie ni, xkire la samade blog tuh ade 2ok followers ke cam aku punye blog ni kan.. hehe, pastu buat2 tulis comment kat shoutbox cam 'blogwalking~' or 'i was here' ataupon mungkin 'oit, singgah disini tingtangtingtang'..haha



3. buat fanpage sendiri kat fb n invite sume kwn2 ko yg beribu-riban tuh suroh dorang 'like'.. haha. buat fanpage then ubuh muke ko yg paleng macho or comel2 tuhh.

4. care ni kire baek cket kalo nk dibandingkakn ngan buat fanpage.. iaitu setiap kali korang update blog, korang paste link post terbaru korang tuh kat profile fb korang.. ataupun kt mne2 wall page ntok blogger.. jgn la post kat wall aku lak, nanti ade yg rase kaki plak nanti..haha.. jgn lupe nk ubuh tajok2 entry yg market2.. contohnye cam 'Lubang hidong misteri sebesar 2o kaki' ataupon ' dDr Rozmey menangis facebook x jadi tutup'..hah, walaupon xde kaitan tapi selamber la.. ko nk populer kan..haha...

okla2... post ni hanya parody semate-mate.. kalo korang btol2 nk mengindahkan dan mempoularkan blog korang, aku cadangkan korang bukak link or link yg aku sediakan ni.. nak beransur dulu a... 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...