Tuesday, September 13, 2011

Raye dan Blog dan Fanpage dan2 :P

Assalamualaikum.

lame gak aku menyepi dlm fuuubook nihh.. so disebabkan xde keje xdi, aku pon conteng la beberape situasi yg mmg fuuu time2 raye nih.. panaih gak hati kalo kene ek. 





pastu ade org puji blog aku, berilmiah katenye(tehee).. mcm ni la situasi nye, tp aku xpe, kalo ade sape2 yg x suke.. sile suke ye..haha :) kalo x suke jugak, aku panggel joni lever suroh tembak sorang2.. :)


p/s: aku bru buat fanpage kt fb ntok blog nih.. kalo sudi like la ye.. mane tau boleh borak2 dlm fb nanti..:)


15 comments:

Umie Nadhirah said...

memang tak pekdah hahaha

_aliahwafa_ said...

ceyyywah ada fanpage dah. hahah

Fahmi Jaafar said...

@umie sampai hati... :(
@aliah oh, bese..haha :P

BlogS of Hariyanto said...

nice story nice picture :)

Anonymous said...

taikk juboqq!!

ctk said...

hahaha...pandai2...nice katun...truskan weh :D

budakijaupendek said...

singgah smbil like pafe kamu =)

Illiana Hidayah said...

pasal duit raya tu memang tepattttt!!!

Fahmi Jaafar said...

@boh thanks.. :)
@anon cet, aku pang pale ko wan bru ko tau..
@ctk xpandai pon kott.. haha :P
@llliana btol kan btol kan..

megat isa said...

aku suke!!!!

Run Away said...

cute kartun..;d/salam kenal...;d

Najlaa 'Aqilah said...

big big HAHAHAHA :D

_________________________
I have added cool emoticons to this message.
To see them go to http://x.exps.me?4e52498272801ff74ce6fc5e8deea4fa

Farhan AJ said...

pergh.. ada org tu jadi otai blogger dah..ada fanpage lagi..wow..:D

Fahmi Jaafar said...

@ini aku pon. :)
@run salam kenal jugak
@pa'an aku x otai la.. aku budak baik.. :)

YouSOF said...

Fuuu yoh! hahaha


Nasib baik aku tak demam masa raya pertama, cuma sakit tekak je.. Tak dapat nak marhaban kuat².. ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...