Wednesday, January 25, 2012

Wordless Wednesday #22 | Study Time

Assalamalaikum....


blog dah bersarang.. lepas ni nk berwordless wednesday je la... minggu dpn hari selasa, bakal daftar sebagai undergraduate di Gombak. u ape lagi kalo bukan uia kt gombak tuh. dok tepi highway kl karak, hutan jola yg ado.. muzium org asli on ado.. x sabau nk p joli ngan org2 asli sane dehhh... ummm, so, lepaih ni kompem bajet nk study kaw kaw punye.. maklomla, org x berade, so kene strive ntok dapatkan biasiswa,.. plg koman pon scholar fama or mas.. kalu x, ptptn la... riba' oooo even 1%, riba' tetap riba'..

4 comments:

khainisa said...

betul ! aku tak sabar kut. haha. weh, klo sesiape yg x ambik muet lg takpayah isi yg muet tu pun x pe kan???

cely said...

laa. uia rupanya! junior la ya :D

peep said...

@khainisa bukan sume yg nk masok kene ambik muet dulu ke? ntahle
@cely hi kak senior :)

Boni JLL3 said...

wah.tahniah2..actually..UIA pun sebenarnya adalah satu tempat yang sangat best..trust me.awk akan temui satu ketenangan yang teramat bila berada kat sana..lanskap sangat indah..begitu juga pemandangan..saya lagi suka situ berbanding tampat lain.sbb bagi saya,ketenangan adalah sangat penting di dalam menuntut ilmu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...