Tuesday, November 29, 2011

Kenapa Aku x Percayekan Hantoooo? :P

Assalamualaikum...















kih3x...

6 comments:

Izyan Masri said...

HAHA.STANDARD LAH TU.MAK PAK NAK SURUH GUNA BAHASA ELOK JE XD

Night said...

aku tu tak elok ke?? bukan ganti nama diri ke juga tu?? ape da baku...

putri_roh said...

tu citer masa kecik.. mak dia tak bagi dia bahasakan diri dia aku... nampak kurang ajar...

dah beso lantak le....
kui.. kui... kui...

aku ade kawan sampai beso dia bahasakan diri dia aku ngan mak dia... (budaya etnik dia macam tu kut...)

peep said...

@izyan mmg, tp bile makbapak tgh bengang 'aku' kluar gak :)
@night x baik la ppakai 'aku', pakai la saya ke :P
@putri btol2x.. :)

shopaholic love said...

hantoooooo :P

LAici KAng Ais said...

tumpang lalu...

skang da besar mak tegur lagi tak ?ahah :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...