Tuesday, July 10, 2012

najib betollllaaa!!!!

aku just wonder je apa first impression korang terhadap tajok post aku kt ateh nihh... adakah korang


(a) fikir aku sedang mengiyakan ataupun menyokong sesuatu tindakan yg dilakukan oleh pak najib, bermaksod aku katekan bahawa betulla apa yg pak najib buat....


(b) fikir yang aku sedang menyamakan seseorang atau pun sesuatu tindakan dengan najib, contohnya macam ni la... "eeeiiiii ko ni perangai mcm najib betolllaaa..."

(c) lain lain... sila nyatakan

mohon komen a atau b di bahagian komen dibawah, maklomlah abg najib nk buat bancian ni, memandangkan pilihan raya dah nk dekat..
p/s: ini bukan entry politik ok... ' :)

3 comments:

Yusri said...

b. haha

zuhaida said...

aku ingatkan benda apa la tadi.

Botak said...

"memang haram jadah!!" sekadar memetik kata pok jib..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...